top of page
  • veseliton

قیمت mate 10 lite

مشخصات گوشی Huawei Mate 10 Lite



※ Download: http://31416.nnmcloud.ru/d?s=YToyOntzOjc6InJlZmVyZXIiO3M6MTY6Imh0dHA6Ly93aXguY29tMi8iO3M6Mzoia2V5IjtzOjIxOiLZgtuM2YXYqiBtYXRlIDEwIGxpdGUiO30=














قیمت خرید هوآوی میت 10 لایت , Huawei Mate 10 Lite

البته در این دوربین، خبری از ضبط ویدیوهای 4K و یا 1080p با نرخ 60 فریم بر ثانیه نیست. برای ارتقاء حافظه داخلی نیز می توانید از درگاه سیم کارت دوم استفاده کنید. در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که باتری 3340 میلی آمپر ساعتی میت 10 لایت هوآوی برای اینکه از 0 تا 100 درصد شارژ شود به مدت زمانی در حدود 160 دقیقه نیاز دارد! تاریخ معرفی اکتبر 2017 رنگ , , ابعاد 7. همانند طرحی که در گوشی های و 7 و 6 مورد استفاده قرار گرفته است. بنابرین پشتیبانی یک گوشی میان رده از این خصیصه می تواند یکی از نقاط قوت آن در نظر گرفته شود. بدنه میت 10 لایت هوآوی ابعاد 7. چیپستی که از هشت هسته پردازشی از نوع Cortex A53 بهره می برد و چهار هسته آن قادر به ارائه سرعت کلاک 2.




هوآوی میت 10 لایت

بررسی Mate 10 Lite هوآوی : دوربین یکی دیگر از مسائل مهمی که در بررسی Mate 10 Lite هوآوی باید به آن پرداخته شود مربوط به دوربین دستگاه خواهد بود. دوربین اصلی عقب از یک لنز 16 مگاپیکسلی در حالی که دوربین اصلی جلو از یک لنز 13 مگاپیکسلی استفاده کرده است. ضمنا با استفاده از دوربین اصلی Mate 10 Lite هوآوی قادر به ضبط عکس های پرتره Portrait هم خواهید بود. از دیگر ویژگی های گوشی Mate 10 Lite می توان به بهره مندی از سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی، باتری غیر قابل تعویض 3340mAh و سیستم عامل Android 7. آی تی بازار صرفا منابع فروش را معرفی نموده و مسئولیتی بابت صحت قیمت ها و معاملات انجام شده ندارد. از جمله این حالت ها می توان به این موارد اشاره کرد: Eye Comfort: برای فیلتر کردن نور آبی Color Temperature: تنظیم شدت رنگ نرم افزار: برخلاف دو گوشی و گوشی با 7. شیشه پنل جلو نیز بسیار تاثیر گذار است و زیبایی خاصی را به این گوشی بخشیده است.




قیمت گوشی موبایل دو سیم کارت هوآوی Mate 10 Lite 64GB خرید موبایل

این قابلیت مخصوصا زمانی که دو پروفایل اجتماعی را مدیریت می کنید می تواند مفید باشد. بیشتر عکس هایی که گرفته می شود کمی تارتر بوده و جزئیات آن از بین رفته است. اما اگر در هنگام عکس گرفتن گوشی را کاملا ثابت نگه داشته و یا آن را روی سه پایه مخصوص عکس گرفتن قراردهید این مشکلات ممکن است تا حدودی اصلاح شود. این دستگاه قادر است به لطف پردازنده کایرین 659 و رم 4 گیگابایتی، عملکرد مناسبی را در اجرای اپلیکیشن ها و بازی ها از خود نشان دهد و با نمایشگر بزرگ و کشیده این گوشی نیز می توان از تماشای فایل های ویدیویی لذت برد نام منبع: محدوده قیمت ریال 2,600,000 تا 3,230,000 تاريخ ارائه 2017, October مشخصات ظاهری فرم فيزيكی ساده ابعاد - mm 7. از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنیسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد.




مشخصات فنی و قیمت میت 10 لایت هواوی

زمانی که از نمای رو به رو به Mate 10 Lite هوآوی نگاه کنید خیلی سریع حاشیه های باریک صفحه نمایش آن به ویژه در دو سمت راست و چپ توجهتان را جلب خواهد کرد. به عنوان مثال شما می توانید برای خرید گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، قطعات کامپیوتر، دوربین عکاسی، دوربین مداربسته، تجهیزات شبکه، سرور، نرم افزار، کنسول بازی، برق و الکترونیک، پرینتر و ماشین های اداری، تلویزیون، لوازم صوت و تصویر و سایر کالاهای دیجیتال پس از مراجعه به گروه های مربوطه، کالای مورد نیاز خود را یافته و با مراجعه به قسمت جدول قیمت گذاری فروشندگان، پایین ترین قیمت روز را بیابید و با فروشندگان که قالباً واردکننده، تولید کننده و یا نمایندگان برتر فروش کالاهای دیجیتال هستند، بدون واسطه ارتباط برقرار کرده و کالای مورد نیاز خود را با پایین ترین قیمت و گارانتی معتبر خرید فرمایید. به طور کلی در حضور نور طبیعی و کافی کیفیت عکس های گرفته شده با این دوربین قابل توجه بوده با وجود این دو موردی که می بایست اصلاح شود کانتراست و اشباع رنگ است به این دلیل که رنگ های پیش فرض قطعا تاریک و فاقد وضوح هستند. حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر برابر با 476 نیت عنوان شده که حد مطلوبی است و می تواند خیال کاربر را از کار کردن بی دردسر با گوشی در محیط هایی با نور زیاد و یا نور مستقیم خورشید راحت کند. دوربین سلفی این گوشی هم از دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده و ساختار دوگانه دارد. بدون قیمت بررسی کامل هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Passport ظرفیت 1 ترابایتشرکت وسترن دیجیتال در سال 1970 در کالیفرنیا شروع به کار کرد، یکی از پرفروشترین محصولات این شرکت هارد وسترن دیجیتال Mypassport است که بدلیل استقبال و فروش بالا تغییر و تحولات زیادی کرده است.




مشخصات گوشی Huawei Mate 10 Lite

اما با وجود دوربین فوق العاده و کیفیت خوب تصاویر ثبت شده توسط ای دوربین یکی از نقاط ضعف این گوشی کیفیت ضبط ویدئو است. بنابراین هوآوی Mate 10 Lite از نمای جلو ظاهری مدرن و چشم نواز دارد. به این معنی است که عملکرد این چیپست با عملکرد یک چیپست پرچم دار بسیار متفاوت است. بدون هیچ گونه مشکلی به مدت یک روز کامل شارژ را نگه می دارد؛ اما اگر استفاده بیشتری داشته باشد ممکن است زودتر از یک روز کامل باتری تخلیه شود. هوآوی امکانات متعددی را در رابط کاربری دوربین قرار داده که با سوایپ به سمت راست به آنها دست پیدا می کنید. در کاربردهای معمول روزانه بسیار خوب عمل می کند و با چند ترفند در روشنایی روز می تواند عکس های بسیار خوبی ثبت کنید. مشخصات اصلی میت 10 لایت · نمایشگر 5.




قیمت خرید گوشی موبایل هوآوی مدل Mate 10 lite RNE

ا ز نظر خصیصه های سخت افزاری نیز می توان گفت که این گوشی از تراشه Kirin 659 ساخت خود استفاده کرده است پردازنده آن نیز 8 هسته ای بوده و دارای 8 هسته Cortex-A53 بوده که 4 هسته آن با سرعت 2. نمایشگر میت 10 لایت تقریباً 76 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده که جایگاهی بین نوا 2 پلاس 72 درصد و میت 10 81 درصد را کسب میکند. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور هر دو در قسمت راست قرار گرفته و بسیار زیبا به نظر رسیده و عملکرد بسیار سریعی نیز دارند. بنابرین شما می توانید به منظور خلق یک عکس خلاقانه تر پشت زمینه را تار کنید. در این نمایشگر از شیشه منحنی 2. گوشی موبایل هواوی مدل میت 10 لایت دارای دو پردازنده 4 هسته ای Cortex-A53 با فرکانس 2.




قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی میت 10 لایت

باتری میت 10 لایت قادر است با یک بار شارژ، انرژی مورد نیاز برای حدودا 10 ساعت اجرای ویدیو، 9 ساعت وب گردی و 10 ساعت مکالمه 3G را تامین کند محیط کاربری میت 10 لایت تیم نرم افزاری هوآوی، Mate 10 Lite را به سیستم عامل اندورید 7. به گفته هواوی عملکرد این سری از گوشی های هواوی در این مورد حتی از برخی از گوشی های گران قیمت تر موجود در بازار نیز بهتر است. این چیپست با فنآوری 16 نانومتری ساخته شده است و رم آن نیز 4 گیگابایت است. در ادامه می توانید نتایج عملکرد این گوشی را در بنچمارک AnTuTu 6 مشاهده کنید دوربین اصلی میت 10 لایت ویژگی بارز و برگ برنده میت 10 لایت در رقابت با گوشی های هم رده، دوربین آن است. اما وجود تمام این ویژگی ها در رابط کاربری هوآوی میت 10 لایت سبب شده که این رابط کاربری کمی سنگین شود و به همین سبب گوشی در حین استفاده گاها لگ و تاخیرهایی را ارائه کند. صوت نیز با نرخ 192 کیلوبیت بر ثانیه و البته در حالت استریو ذخیره می شود.




قیمت mate 10 lite

سخت افزار میت 10 لایت بار پردازشی Mate 10 Lite را طریق پردازنده چهار هسته ای کایرین 659 به دوش می کشد. برخلاف بسیاری از گوشی های هوشمند با دو بار فشار دادن دکمه کاهش صدا به جای کلید پاور میانبر استفاده سریع از دوربین فعال می شود. در حقیقت در سایت های معیار این تراشه تقریبا امتیازی برابر با نصف امتیاز 2017 Snapdragon 820 را کسب کرده است. عملکرد این سنسور نیز قابل توجه بوده و بسیار سریع عمل می کند هواوی اولین شرکتی است که از این نوع سنسور استفاده کرده و در این مورد پیشگام است. خرید گوشی هوآوی میت 10 لایت Huawei Mate 10 Lite با مناسب ترین قیمت فروش ، فقط در پارسیس موبایل.




قیمت روز خرید گوشی موبایل هواوی میت 10 لایت

درگاه سیم کارت دوم در سمت چپ قرار گرفته است و هیبریدی است به این معنی که می توان از آن هم برای سیم کارت و هم برای کارت حافظه جانبی استفاده کرد. این نسخه ارزان قیمت گوشی پرچمدار در نظر گرفته می شود. سخت افزار: سنسور اثر انگشت در زیر دوربین دوگانه قرار گرفته است و به صورت دایره ای طراحی شده است بنابرین انگشت دست به راحتی در آن قرار گرفته و عملکرد بسیار سریع و درستی دارد. در این عکس ها، جزییات و رنگ ها با دقت بالایی ثبت می شوند، اما در برخی موقعیت ها، شاهد بالا بودن میزان نویز هستیم. جالب است بدانید که کیفیت عکس های پرتره ضبط شده توسط دوربین اصلی میت 10 لایت هوآوی هم کاملا قابل قبول و مطلوب خواهد بود.




خرید، قیمت، مشخصات و بررسی گوشی هواوی میت 10 لایت

این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! به نظر می رسد که بسیاری از جلوه های بصری قدیمی بوده و به صورت بصری می بایست اصلاح و جدید شود. از نظر سخت افزاری اما هر چند Mate 10 Lite نیز مانند گوشی Mate 10 به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، چیپست های به کار رفته در این دو گوشی کاملا متفاوت می باشند. اما این رابط کاربری در اجرای بسیار از برنامه ها به خوبی عمل کرده و از ویژگی هایی مثل حرکات کششی پشتیبانی می کند: شما می توانید از دست خود برای باز کردن سریع برنامه ها و گرفتن اسکرین شات استفاده کنید؛ اما خصیصه های دیگری نیز وجود دارد که خیلی جذاب نبوده اما می تواند بسیار مفید باشد از جمله این ویژگی ها می توان به اپلیکیشن های دوگانه اشاره کرد که با استفاده از آن می توان هم زمان دو حساب از یک برنامه را اجرا کرد. کاربر گرامی، با توجه به نوسانات قیمت کالاهای دیجیتال، جهت اطمینان از قیمت دقیق و موجودی کالاها با فروشندگان معرفی شده تماس حاصل فرمایید. شرکت هواوی با استفاده از نسبت 2:1 موفق شده است که با همین ابعاد صفحه نمایش بزرگتری را تولید کند؛ بنابرین به راحتی می توان با یک دست با آن کار کرده و آن را کنترل کرد. همچنین زوایای آن به صورت منحنی طراحی شده است.












2 views0 comments

Recent Posts

See All

Study island login

Powering technology in the classroom ※ Download: http://31416.nnmcloud.ru/d?s=YToyOntzOjc6InJlZmVyZXIiO3M6MTY6Imh0dHA6Ly93aXguY29tMi8iO3M6Mzoia2V5IjtzOjE4OiJTdHVkeSBpc2xhbmQgbG9naW4iO30= Powering tech

New punjabi song 2019 download mp3 audio

Tere Nal Dil Laliya Latest Punjabi Song Thug Life Diljit Dosanjh 2019 HD Free Mp3 Download ※ Download: http://31416.nnmcloud.ru/d?s=YToyOntzOjc6InJlZmVyZXIiO3M6MTY6Imh0dHA6Ly93aXguY29tMi8iO3M6Mzoia2V5

Rascals apple valley

Rascal's Bar & Grill ※ Download: http://31416.nnmcloud.ru/d?s=YToyOntzOjc6InJlZmVyZXIiO3M6MTY6Imh0dHA6Ly93aXguY29tMi8iO3M6Mzoia2V5IjtzOjIwOiJSYXNjYWxzIGFwcGxlIHZhbGxleSI7fQ== Rascal's Bar & Grill The

bottom of page